SoferOnline - Capitol Pedagogie Metodica chestionare atestate auto ARR 2021 categoria Instructor auto

Întrebări chestionare atestate auto ARR 2021 categoria Instructor auto
capitolul Pedagogie Metodica

Întrebări pe capitole →

Alege categoria:

A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
    Taxi
    Inchiriere
    ADR cisterne
    ADR clasa 1
    ADR colete
    Agabaritice
    CPC marfa
    CPC persoane
    CPI marfa
    CPI persoane
    CPI scurt marfa
    CPI scurt persoane
    Consilieri siguranta - cls 1
    Consilieri siguranta - cls 2
    Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
    Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
    Instructor
    Manager taxi
    Manager transport marfa
    Manager transport persoane
    Profesori
    Vehicule avariate

Caută întrebare:


64411. Ce se intelege prin metodica sau didactica aplicata intr-un anumit domeniu de activitate?

  • A. ansamblul principiilor de didactice
  • B. ansamblul obiectivelor stabilite pentru o disciplina de invatamant
  • C. ansamblul de mijloace didactice specifice unei discipline de invatamant
  • D. ansamblul de metode specifice unei discipline de invatamant.

64412. Planul de invatamant pentru instructorul auto este documentul ce stabileste :

  • A. drumul de urmat de instructorul auto pentru atingerea obiectivelor operationale propuse
  • B. mijloacele de invatamant ce trebuiesc folosite in cadrul procesului de instruire
  • C. obiectele de invatamant, numarul de ore repartizate pentru fiecare obiect si obiectivele instructiv-educative
  • D. normele care orienteaza activitatea cadrelor didactice in cadrul procesului de invatamant.

64413. Programa analitica prezinta:

  • A. planul cadru al disciplinelor de invatamant
  • B. planul cadru in invatamantul obligatoriu
  • C. ansamblul de norme si principii didactice
  • D. continutul disciplinei de invatamant pe capitole, subcapitole, teme, titlul lectiilor.

64414. Autovehiculul folosit la instruirea practica reprezinta:

  • A. un principiu didactic
  • B. o metoda didactica
  • C. un mijloc didactic
  • D. o tehnologie didactica.

64415. Dupa functia didactica principala, metodele didactice pot fi:

  • A. metode verbale
  • B. metode intuitive
  • C. metode de predare si invatare a cunostintelor
  • D. metode generale.

64416. Dupa functia didactica principala, metodele didactice pot fi:

  • A. metode traditionale
  • B. metode moderne
  • C. metode de fixare si consolidare a cunostintelor
  • D. metode bazate pe invatarea prin receptare.

64417. Dupa functia didactica principala, metodele didactice pot fi:

  • A. metode de verificare si apreciere
  • B. metode euristice
  • C. metode autostructurante
  • D. metode generale sau particulare.

64418. Metodele didactice care sunt folosite in mod curent de instructorul de conducere auto sunt:

  • A. povestirea
  • B. exercitiul
  • C. jocurile didactice
  • D. explicatia.

64419. Metodele didactice care sunt folosite in mod curent de instructorul de conducere auto sunt:

  • A. modelarea
  • B. jocurile didactice
  • C. demonstratia
  • D. conversatia.

64420. Metoda care presupune efectuarea constienta si repetata a unor actiuni, in scopul formarii de priceperi si deprinderi practice, este:

  • A. explicatia
  • B. studiul de caz
  • C. exercitiul
  • D. prelegerea.

64421. Metodele care sunt folosite in mod curent de instructorul de conducere auto sunt:

  • A. descrierea, povestirea, instructajul, munca cu manualul
  • B. exercitiul, jocurile didactice, invatarea dramatizata, modelarea
  • C. explicatia, demonstratia, exercitiul, conversatia, studiul de caz
  • D. prelegerea, exercitiul teoretic, suportul de curs.

64422. Metoda didactica care presupune efectuarea constienta si repetata a unor actiuni, in scopul formarii de priceperi si deprinderi practice, este:

  • A. explicatia
  • B. studiul de caz
  • C. exercitiul
  • D. conversatia euristica.

64423. Metoda didactica cu ajutorul careia, prin intrebari si raspunsuri, profesorul conduce elevul la acumularea de noi cunostinte in baza celor deja insusite este:

  • A. demonstratia
  • B. conversatia euristica
  • C. explicatia
  • D. exercitiul.

64424. Metoda didactica care presupune prezentarea de catre profesor a unor cunostinte noi, pe cale orala, in structuri bine inchegate este:

  • A. expunerea
  • B. studiul de caz
  • C. conversatia euristica
  • D. demonstratia didactica.

64425. Metoda didactica care presupune prezentarea de catre profesor a unor obiecte, fenomene, substitute ale acestora, in scopul asigurarii unui suport concret-senzorial care faciliteaza insusirea cunostintelor este:

  • A. expunerea
  • B. conversatia euristica
  • C. observatia didactica
  • D. demonstratia didactica.

64426. Care dintre cele enumerate fac parte din principalele categorii/tipuri de lectii?

  • A. lectia mixta
  • B. lectia introductiva
  • C. lectia expozitiva
  • D. lectia de comunicare/insusire de noi cunostinte.

64427. Care dintre cele enumerate fac parte din principalele categorii/tipuri de lectii?

  • A. lectia de formare de priceperi si deprinderi
  • B. lectie de fixare si sistematizare
  • C. lectia de verificare si apreciere
  • D. lectia demonstrativa.

64428. Instrumentele sau complexele instrumentale menite sa faciliteze transmiterea unor cunostinte sunt:

  • A. mijloace didactice
  • B. metode didactice
  • C. principii didactice
  • D. strategii didactice.

64429. Mijloacele didactice (de invatamant) pot fi:

  • A. scheme structurale sau functionale
  • B. planse
  • C. mijloace tehnice audio-vizuale
  • D. echipamente tehnice.

64430. Mijloacele didactice in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor pot fi:

  • A. autovehiculul
  • B. conversatia
  • C. studiul de caz
  • D. expunerea.

64431. Mijloacele didactice in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor pot fi:

  • A. obiectul lectiei
  • B. poligonul
  • C. subiectul lectiei
  • D. momentul organizatoric.

64432. Mijloacele didactice pot fi:

  • A. obiectivul fundamental al lectiei
  • B. modelarea didactica
  • C. manualul
  • D. jocul de rol.

64433. Mijloacele didactice folosite in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor in pregatirea persoanelor in vederea obtinerii permisului de conducere pot fi:

  • A. metodele folosite zilnic in activitatea de instruire teoretica si practica
  • B. autoturismul
  • C. principiile didacticii
  • D. drumul public.

64434. In procesul de formare a priceperilor si deprinderilor, autovehiculul reprezinta:

  • A. o metoda de instruire practica
  • B. un principiu didactic
  • C. un mijloc didactic
  • D. obiectul lectiei.

64435. Dupa momentul in care se realizeaza evaluarea, exista urmatoarele forme de evaluare a elevilor:

  • A. initiala
  • B. curenta
  • C. periodica
  • D. finala, sumativa, de bilant.