Întrebări chestionare atestate auto ARR 2024 categoria Vehicule avariate
Întrebări pe capitole →Alege categoria:
A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
Taxi
Inchiriere
ADR cisterne
ADR clasa 1
ADR colete
Agabaritice
CPC marfa
CPC persoane
CPI marfa
CPI persoane
CPI scurt marfa
CPI scurt persoane
Consilieri siguranta - cls 1
Consilieri siguranta - cls 2
Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
Instructor
Manager taxi
Manager transport marfa
Manager transport persoane
Profesori
Vehicule avariate
Caută întrebare:
65743. Obligatia de a respecta regulile privind incarcarea, repartizarea incarcaturii, asigurarea si fixarea acesteia revine:
- A. expeditorului
- B. destinatarului
- C. incarcatorului
- D. conducatorului auto
65744. Prin masa totala maxima autorizata se intelege:
- A. masa maxima a unui vehicul incarcat, declarata admisibila in urma omologarii de catre autoritatea competenta
- B. masa proprie a vehiculului
- C. masa sarcinii utile autorizate pentru transport
- D. masa maxima admisa pentru drumurile de categoria E
65745. Repartizarea corecta a greutatii pe axele vehiculului este obligatia:
- A. incarcatorului
- B. expeditorului
- C. conducatorului auto
- D. destinatarului
65746. Arimarea incarcaturii este obligatia:
- A. conducatorului auto
- B. expeditorului
- C. persoanei desemnate sa conduca activitatea de transport rutier
- D. consilierului de siguranta
65747. Sarcina de 1 daN corespunde unei incarcaturi cu masa de:
- A. 1 kg
- B. 2 kg
- C. 10 kg
- D. 100 kg
65748. Dispozitivele de asigurare a incarcaturii trebuie sa reziste inspre partea din fata a autovehiculului la :
- A. cel putin greutatea incarcaturii inmultita cu 2
- B. cel putin greutatea incarcaturii inmultita cu 1, 2
- C. cel putin 0,8 din greutatea incarcaturii
- D. cel putin 0,7 din greutatea incarcaturii
65749. Dispozitivele de asigurare a incarcaturii trebuie sa reziste inspre partea laterala a autovehiculului la:
- A. cel putin 0,7 din greutatea incarcaturii
- B. cel putin 0,6 din greutatea incarcaturii
- C. cel putin 0,5 din greutatea incarcaturii
- D. cel putin 0,4 din greutatea incarcaturii
65750. Dispozitivele de asigurare a incarcaturii trebuie sa reziste inspre partea din spate a autovehiculului la:
- A. cel putin 0,7 din greutatea incarcaturii
- B. cel putin 0,6 din greutatea incarcaturii
- C. cel putin 0,5 din greutatea incarcaturii
- D. cel putin 0,4 din greutatea incarcaturii
65751. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se tina seama de:
- A. dimensiunile maxime autorizate
- B. numarul si amplasarea triunghiurilor reflectorizante
- C. numarul si amplasarea lampilor cu lumina galbena
- D. momentul motor maxim
65752. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se tina seama de:
- A. numarul si amplasarea axelor de directie
- B. masele maxime admise pe axe
- C. masa maxima remorcabila fara dispozitiv de franare
- D. sarcina pe carligul de remorcare
65753. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se tina seama de:
- A. viteza maxima constructiva
- B. puterea maxima a motorului
- C. masa totala maxima autorizata
- D. coeficientul de aderenta dintre pneu si calea de rulare
65754. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se respecte:
- A. sarcina minima pe axe indicata de constructor
- B. sarcina care poate fi tractata indicata de constructor
- C. sarcina suportata de cutia de viteze
- D. sarcina maxima admisa a troliului la ridicarea incarcaturii pe verticala
65755. In cazul in care la incarcare nu se respecta sarcina minima pe axe:
- A. este afectata stabilitatea autovehiculului
- B. sunt afectate rapoartele de transmitere ale cutiei de viteze
- C. scade puterea furnizata rotilor
- D. apare riscul patinarii transmisiei cardanice
65756. In cazul in care la incarcare nu se respecta sarcina minima pe axe:
- A. este afectata directia autovehiculului
- B. scade sarcina utila a autovehiculului
- C. scade randamentul ambreiajului
- D. creste presiunea in sistemul de racire
65757. In cazul in care la incarcare nu se respecta sarcina minima pe axe:
- A. este afectata functionarea sistemului de aprindere prin comprimare
- B. se diminueaza forta de tractiune cand transmisia este decuplata de motor
- C. apare riscul deteriorarii si chiar al exploziei anvelopelor de axe respective
- D. se diminueaza eficacitatea sistemului de franare
65758. Modul de pozitionare a incarcaturii pe platforma autovehiculului influenteaza in mod direct:
- A. rezistenta la rulare si inertia autovehiculului
- B. accesarea comenzilor autovehiculului
- C. unghiul de vizibilitate al oglinzilor de proximitate
- D. pozitia centrului de greutate al autovehiculului incarcat
65759. Modul de distribuire a incarcaturii pe axele autovehiculului influenteaza in mod direct:
- A. maniabilitatea autovehiculului
- B. coeficientul de aderenta dintre pneuri si calea de rulare
- C. fiabilitatea autovehiculului
- D. raza de virare a autovehiculului
65760. Gradul de incarcare al autovehiculului influenteaza in mod direct si determinant:
- A. puterea dezvoltata de motor la turatia de mers in gol si la turatia de putere maxima
- B. randamentul diferentialului
- C. raportul de transmitere al transmisiei principale
- D. distanta de franare
65761. Gradul de incarcare al autovehiculului influenteaza in mod direct si determinant:
- A. inertia autovehiculului
- B. momentul motor maxim dezvoltat de motor
- C. functionarea sistemului de distributie
- D. unghiul maxim de bracare al rotilor de directia
65762. Chingile utilizate la arimarea vehiculului transportat pe platforma trebuie sa corespunda:
- A. standardului EN 12195 – 2
- B. standardului EN 12195 – 3
- C. standardului EN 12195 – 0
- D. standardului ISO 9001 – 2
65763. Elementele de fixare a incarcaturii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:
- A. sunt adaptate pentru masa proprie a vehiculului respectiv
- B. sunt adaptate pentru viteza comerciala de circulatie a vehiculului respectiv
- C. sunt adaptate pentru fixarea incarcaturii respective
- D. sunt adaptate pentru fixarea suprastructurii vehiculului de sasiu
65764. Elementele de fixare a incarcaturii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:
- A. sunt adaptate pentru fixarea sasiului
- B. nu prezinta noduri sau elemente deteriorate
- C. forta exercitata asupra lor este mai mare decat sarcina nominala pentru care au fost construite
- D. sunt realizate din componente galvanizate pentru o buna rezistenta la frecare
65765. Elementele de fixare a incarcaturii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:
- A. sunt conforme cu specificatiile tehnice privind constructia vehiculelor rutiere de marfa
- B. sunt conforme cu standardele si normativele in vigoare elaborate de A.R.R.
- C. sunt conforme cu prescriptiile tehnice elaborate de I.S.C.T.R.
- D. sunt conforme cu standardele europene si/sau internationale in vigoare in domeniu
65766. Pe eticheta unei chingi, STF reprezinta:
- A. rezistenta la rupere
- B. componenta transversala a fortei de tensionare
- C. forta manuala standardizata
- D. forta de tensionare standardizata
65767. Pe eticheta unei chingi, SHF reprezinta:
- A. forta manuala standardizata
- B. forta de tensionare standardizata
- C. componenta orizontala a fortei de tensionare
- D. rezistenta la rupere