Întrebări chestionare atestate auto ARR 2024 categoria Vehicule avariate

Întrebări pe capitole →

Alege categoria:

A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
    Taxi
    Inchiriere
    ADR cisterne
    ADR clasa 1
    ADR colete
    Agabaritice
    CPC marfa
    CPC persoane
    CPI marfa
    CPI persoane
    CPI scurt marfa
    CPI scurt persoane
    Consilieri siguranta - cls 1
    Consilieri siguranta - cls 2
    Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
    Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
    Instructor
    Manager taxi
    Manager transport marfa
    Manager transport persoane
    Profesori
    Vehicule avariate

Caută întrebare:


65743. Obligatia de a respecta regulile privind incarcarea, repartizarea incarcaturii, asigurarea si fixarea acesteia revine:

  • A. expeditorului
  • B. destinatarului
  • C. incarcatorului
  • D. conducatorului auto

65744. Prin masa totala maxima autorizata se intelege:

  • A. masa maxima a unui vehicul incarcat, declarata admisibila in urma omologarii de catre autoritatea competenta
  • B. masa proprie a vehiculului
  • C. masa sarcinii utile autorizate pentru transport
  • D. masa maxima admisa pentru drumurile de categoria E

65745. Repartizarea corecta a greutatii pe axele vehiculului este obligatia:

  • A. incarcatorului
  • B. expeditorului
  • C. conducatorului auto
  • D. destinatarului

65746. Arimarea incarcaturii este obligatia:

  • A. conducatorului auto
  • B. expeditorului
  • C. persoanei desemnate sa conduca activitatea de transport rutier
  • D. consilierului de siguranta

65747. Sarcina de 1 daN corespunde unei incarcaturi cu masa de:

  • A. 1 kg
  • B. 2 kg
  • C. 10 kg
  • D. 100 kg

65748. Dispozitivele de asigurare a incarcaturii trebuie sa reziste inspre partea din fata a autovehiculului la :

  • A. cel putin greutatea incarcaturii inmultita cu 2
  • B. cel putin greutatea incarcaturii inmultita cu 1, 2
  • C. cel putin 0,8 din greutatea incarcaturii
  • D. cel putin 0,7 din greutatea incarcaturii

65749. Dispozitivele de asigurare a incarcaturii trebuie sa reziste inspre partea laterala a autovehiculului la:

  • A. cel putin 0,7 din greutatea incarcaturii
  • B. cel putin 0,6 din greutatea incarcaturii
  • C. cel putin 0,5 din greutatea incarcaturii
  • D. cel putin 0,4 din greutatea incarcaturii

65750. Dispozitivele de asigurare a incarcaturii trebuie sa reziste inspre partea din spate a autovehiculului la:

  • A. cel putin 0,7 din greutatea incarcaturii
  • B. cel putin 0,6 din greutatea incarcaturii
  • C. cel putin 0,5 din greutatea incarcaturii
  • D. cel putin 0,4 din greutatea incarcaturii

65751. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se tina seama de:

  • A. dimensiunile maxime autorizate
  • B. numarul si amplasarea triunghiurilor reflectorizante
  • C. numarul si amplasarea lampilor cu lumina galbena
  • D. momentul motor maxim

65752. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se tina seama de:

  • A. numarul si amplasarea axelor de directie
  • B. masele maxime admise pe axe
  • C. masa maxima remorcabila fara dispozitiv de franare
  • D. sarcina pe carligul de remorcare

65753. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se tina seama de:

  • A. viteza maxima constructiva
  • B. puterea maxima a motorului
  • C. masa totala maxima autorizata
  • D. coeficientul de aderenta dintre pneu si calea de rulare

65754. La amplasarea incarcaturii pe autovehicul trebuie sa se respecte:

  • A. sarcina minima pe axe indicata de constructor
  • B. sarcina care poate fi tractata indicata de constructor
  • C. sarcina suportata de cutia de viteze
  • D. sarcina maxima admisa a troliului la ridicarea incarcaturii pe verticala

65755. In cazul in care la incarcare nu se respecta sarcina minima pe axe:

  • A. este afectata stabilitatea autovehiculului
  • B. sunt afectate rapoartele de transmitere ale cutiei de viteze
  • C. scade puterea furnizata rotilor
  • D. apare riscul patinarii transmisiei cardanice

65756. In cazul in care la incarcare nu se respecta sarcina minima pe axe:

  • A. este afectata directia autovehiculului
  • B. scade sarcina utila a autovehiculului
  • C. scade randamentul ambreiajului
  • D. creste presiunea in sistemul de racire

65757. In cazul in care la incarcare nu se respecta sarcina minima pe axe:

  • A. este afectata functionarea sistemului de aprindere prin comprimare
  • B. se diminueaza forta de tractiune cand transmisia este decuplata de motor
  • C. apare riscul deteriorarii si chiar al exploziei anvelopelor de axe respective
  • D. se diminueaza eficacitatea sistemului de franare

65758. Modul de pozitionare a incarcaturii pe platforma autovehiculului influenteaza in mod direct:

  • A. rezistenta la rulare si inertia autovehiculului
  • B. accesarea comenzilor autovehiculului
  • C. unghiul de vizibilitate al oglinzilor de proximitate
  • D. pozitia centrului de greutate al autovehiculului incarcat

65759. Modul de distribuire a incarcaturii pe axele autovehiculului influenteaza in mod direct:

  • A. maniabilitatea autovehiculului
  • B. coeficientul de aderenta dintre pneuri si calea de rulare
  • C. fiabilitatea autovehiculului
  • D. raza de virare a autovehiculului

65760. Gradul de incarcare al autovehiculului influenteaza in mod direct si determinant:

  • A. puterea dezvoltata de motor la turatia de mers in gol si la turatia de putere maxima
  • B. randamentul diferentialului
  • C. raportul de transmitere al transmisiei principale
  • D. distanta de franare

65761. Gradul de incarcare al autovehiculului influenteaza in mod direct si determinant:

  • A. inertia autovehiculului
  • B. momentul motor maxim dezvoltat de motor
  • C. functionarea sistemului de distributie
  • D. unghiul maxim de bracare al rotilor de directia

65762. Chingile utilizate la arimarea vehiculului transportat pe platforma trebuie sa corespunda:

  • A. standardului EN 12195 – 2
  • B. standardului EN 12195 – 3
  • C. standardului EN 12195 – 0
  • D. standardului ISO 9001 – 2

65763. Elementele de fixare a incarcaturii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:

  • A. sunt adaptate pentru masa proprie a vehiculului respectiv
  • B. sunt adaptate pentru viteza comerciala de circulatie a vehiculului respectiv
  • C. sunt adaptate pentru fixarea incarcaturii respective
  • D. sunt adaptate pentru fixarea suprastructurii vehiculului de sasiu

65764. Elementele de fixare a incarcaturii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:

  • A. sunt adaptate pentru fixarea sasiului
  • B. nu prezinta noduri sau elemente deteriorate
  • C. forta exercitata asupra lor este mai mare decat sarcina nominala pentru care au fost construite
  • D. sunt realizate din componente galvanizate pentru o buna rezistenta la frecare

65765. Elementele de fixare a incarcaturii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:

  • A. sunt conforme cu specificatiile tehnice privind constructia vehiculelor rutiere de marfa
  • B. sunt conforme cu standardele si normativele in vigoare elaborate de A.R.R.
  • C. sunt conforme cu prescriptiile tehnice elaborate de I.S.C.T.R.
  • D. sunt conforme cu standardele europene si/sau internationale in vigoare in domeniu

65766. Pe eticheta unei chingi, STF reprezinta:

Pe eticheta unei chingi, STF reprezinta:
  • A. rezistenta la rupere
  • B. componenta transversala a fortei de tensionare
  • C. forta manuala standardizata
  • D. forta de tensionare standardizata

65767. Pe eticheta unei chingi, SHF reprezinta:

Pe eticheta unei chingi, SHF reprezinta:
  • A. forta manuala standardizata
  • B. forta de tensionare standardizata
  • C. componenta orizontala a fortei de tensionare
  • D. rezistenta la rupere