Întrebări chestionare auto DRPCIV capitolul Noțiuni de mecanică categoria C, C1

Întrebări pe capitole →




1241. Injectia de benzina monopunct se realizeaza in:

a) interiorul camerei de nivel constant a carburatorului

b) colectorul de admisie

c) poarta supapelor de evacuare.

1242. In timpul mersului, remarcati ca autovehiculul dvs. trage spre stanga. Care ar putea fi cauza?

a) pneuri uzate

b) presiune prea joasa in roata stanga din fata

c) presiune prea joasa in roata dreapta din fata.

1243. Care dintre urmatoarele cauze duce la manevrarea greoaie a directiei?

a) jocul prea mare intre pivot si fuzeta de directie

b) jocul prea mare la articulatii

c) deteriorarea, griparea sau ruginirea pivotilor fuzetelor.

1244. Avantajele functionarii motorului cu gaz petrolier lichefiat (GPL) sunt:

a) arderea amestecului carburant este mai completa, reducandu-se astfel poluarea

b) lubrifiantul de pe cilindri nu se spala, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului

c) puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.

1246. Organele principale care compun sistemul de transmisie sunt:

a) lantul de distributie, pinioanele distributiei, axa cu came si jantele

b) ambreiajul, cutia de viteze, arborii intermediari, diferentialul si planetarele

c) demarorul, arborele motor, cureaua de ventilator si fuliile.

1259. Cele mai frecvente pene ale motoarelor pe benzina sunt cauzate de:

a) instalatia de aprindere

b) instalatia de iluminare

c) sistemul de evacuare a gazelor arse.

1260. Frana de esapament indeplineste urmatoarele functii:

a) mentine temperatura de pornire a motorului si aeriseste toba

b) mentine motorul cald la ralanti si realizeaza frana de motor

c) ajuta la retinerea noxelor din gazele esapate.

1261. Uzura unei anvelope pe una dintre marginile benzii de rulare este cauzata de:

a) dereglarea geometriei directiei

b) presiunea scazuta in rotile directoare

c) jocul mare in rulmentii rotii respective.

1262. Instalatia de aprindere este formata din:

a) sursa de curent, bobina de inductie, ruptorul-distribuitor, fisele si bujiile

b) sursa de curent, lampile pentru farurile luminilor de drum si semnalizatoarele

c) conductorii electrici, intrerupatoarele si releele de comanda.

1267. Cele mai importante caracteristici ale bujiilor sunt:

a) grosimea izolatorului ceramic si culoarea acestuia

b) dimensiunea filetului si valoarea termica

c) termenul de garantie si constanta scanteii.

1268. Care dintre urmatoarele cauze determina incalzirea anormala a tamburilor sistemului de franare cu comanda hidraulica?

a) uzura exagerata a garniturilor de ferodou

b) distanta prea mare intre saboti si tamburi

c) arcul de readucere a sabotilor este slab sau rupt.

1272. Circuitul de inalta tensiune din cadrul instalatiei de aprindere prin scanteie cuprinde:

a) condensatorul, bobinajul rotorului demarorului si releul electroventilatorului

b) infasurarea secundara a bobinei de inductie, distribuitorul, rotorul, fisele si bujiile

c) conductorii electrici marcati cu izolatori de culoare rosie si sigurantele.

1273. Prin apasarea pedalei de frana, aerul sub presiune este trimis spre:

a) tamburii de frana

b) discurile de frana

c) cilindrii de frana si/sau etriere.

1274. Care dintre urmatoarele piese fac parte din mecanismul de distributie?

a) carburatorul

b) arborele cotit

c) arborele cu came.

1275. Care dintre urmatoarele cauze determina incalzirea anormala a tamburilor de franare?

a) ruperea arcului de readucere a sabotilor

b) distanta prea mare dintre saboti si tamburi

c) prezenta aerului in instalatia de franare.

1276. Unghiul de cadere prea mare la o roata duce la uzura uniforma a pneurilor:

a) pe marginea exterioara

b) pe marginea interioara

c) pe toata latimea.