Întrebări chestionare auto DRPCIV capitolul Noțiuni de mecanică categoria C

Întrebări pe capitole →

Caută o întrebare


1241. Injectia de benzina monopunct se realizeaza in:

a) interiorul camerei de nivel constant a carburatorului;

b) colectorul de admisie;

c) poarta supapelor de evacuare.

1242. In timpul mersului, remarcati ca autovehiculul dvs. trage spre stanga. Care ar putea fi cauza?

a) pneuri uzate;

b) presiune prea joasa in roata stanga din fata;

c) presiune prea joasa in roata dreapta din fata.

1243. Care dintre urmatoarele cauze duce la manevrarea greoaie a directiei?

a) jocul prea mare intre pivot si fuzeta de directie;

b) jocul prea mare la articulatii;

c) deteriorarea, griparea sau ruginirea pivotilor fuzetelor.

1244. Avantajele functionarii motorului cu gaz petrolier lichefiat (GPL) sunt:

a) arderea amestecului carburant este mai completa, reducandu-se astfel poluarea;

b) lubrifiantul de pe cilindri nu se spala, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului;

c) puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.

1246. Organele principale care compun sistemul de transmisie sunt:

a) lantul de distributie, pinioanele distributiei, axa cu came si jantele;

b) ambreiajul, cutia de viteze, arborii intermediari, diferentialul si planetarele;

c) demarorul, arborele motor, cureaua de ventilator si fuliile.

1259. Cele mai frecvente pene ale motoarelor pe benzina sunt cauzate de:

a) instalatia de aprindere;

b) instalatia de iluminare;

c) sistemul de evacuare a gazelor arse.

1260. Frana de esapament indeplineste urmatoarele functii:

a) mentine temperatura de pornire a motorului si aeriseste toba;

b) mentine motorul cald la ralanti si realizeaza frana de motor;

c) ajuta la retinerea noxelor din gazele esapate.

1261. Uzura unei anvelope pe una dintre marginile benzii de rulare este cauzata de:

a) dereglarea geometriei directiei;

b) presiunea scazuta in rotile directoare;

c) jocul mare in rulmentii rotii respective.

1262. Instalatia de aprindere este formata din:

a) sursa de curent, bobina de inductie, ruptorul-distribuitor, fisele si bujiile;

b) sursa de curent, lampile pentru farurile luminilor de drum si semnalizatoarele;

c) conductorii electrici, intrerupatoarele si releele de comanda.

1267. Cele mai importante caracteristici ale bujiilor sunt:

a) grosimea izolatorului ceramic si culoarea acestuia;

b) dimensiunea filetului si valoarea termica;

c) termenul de garantie si constanta scanteii.

1268. Care dintre urmatoarele cauze determina incalzirea anormala a tamburilor sistemului de franare cu comanda hidraulica?

a) uzura exagerata a garniturilor de ferodou;

b) distanta prea mare intre saboti si tamburi;

c) arcul de readucere a sabotilor este slab sau rupt.

1272. Circuitul de inalta tensiune din cadrul instalatiei de aprindere prin scanteie cuprinde:

a) condensatorul, bobinajul rotorului demarorului si releul electroventilatorului;

b) infasurarea secundara a bobinei de inductie, distribuitorul, rotorul, fisele si bujiile;

c) conductorii electrici marcati cu izolatori de culoare rosie si sigurantele.

1273. Prin apasarea pedalei de frana, aerul sub presiune este trimis spre:

a) tamburii de frana;

b) discurile de frana;

c) cilindrii de frana si/sau etriere.

1274. Care dintre urmatoarele piese fac parte din mecanismul de distributie?

a) carburatorul;

b) arborele cotit;

c) arborele cu came.

1275. Care dintre urmatoarele cauze determina incalzirea anormala a tamburilor de franare?

a) ruperea arcului de readucere a sabotilor;

b) distanta prea mare dintre saboti si tamburi;

c) prezenta aerului in instalatia de franare.

1276. Unghiul de cadere prea mare la o roata duce la uzura uniforma a pneurilor:

a) pe marginea exterioara;

b) pe marginea interioara;

c) pe toata latimea.