Întrebări chestionare auto DRPCIV capitolul Reguli incarcare categoria I

Întrebări pe capitole →



Caută o întrebare


60524. Sistemul de fixare a incarcaturii trebuie sa reziste la forta corespunzatoare unei accelerari/decelerari a vehiculului spre spate in valoare de:

a) accelerare de 0,5 x g (acceleratie gravitationala);

b) accelerare de 0,8 x g (acceleratie gravitationala);

c) decelerare de 0,5 x g (acceleratie gravitationala);

60525. Sistemul de fixare a incarcaturii trebuie sa reziste la forta corespunzatoare unei accelerari/decelerari a vehiculului spre ambii pereti laterali in valoare de:

a) accelerare de 0,5 x g (acceleratie gravitationala);

b) accelerare de 0,8 x g (acceleratie gravitationala);

c) decelerare de 0,5 x g (acceleratie gravitationala);

60526. Infasurarea sau fixarea incarcaturii in vehicul trebuie facuta in conformitate cu dispozitiile din:

a) instructiunile privind sistemele de fixare a incarcaturii in transportul rutier de marfuri elaborate de I.S.C.T.R.;

b) recomandarile europene privind cele mai bune practici in domeniul fixarii incarcaturii pentru transportul rutier;

c) Regulamentul (CE) nr. 1072/2009 privind normele comune privind accesul la piata transportului rutier de marfuri;

60527. Elementele de fixare a marfii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:

a) sunt adaptate pentru masa proprie a vehiculului respectiv;

b) sunt adaptate pentru fixarea marfii respective;

c) sunt adaptate pentru fixarea suprastructurii vehiculului de sasiu;

60528. Elementele de fixare a marfii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:

a) forta exercitata asupra lor este mai mare decat sarcina nominala pentru care au fost construite;

b) nu prezinta noduri sau elemente deteriorate;

c) sunt adaptate pentru fixarea sasiului;

60529. Elementele de fixare a marfii trebuie sa respecte urmatoarea conditie:

a) sunt conforme cu prescriptiile tehnice elaborate de I.S.C.T.R.;

b) sunt conforme cu specificatiile tehnice privind constructia vehiculelor rutiere de marfa;

c) sunt conforme cu standardele europene si/sau internationale in vigoare in domeniu;

60530. La repartizarea incarcaturii trebuie sa aveti in vedere:

a) masa proprie a vehiculului;

b) masa sasiului;

c) masele maxime admise pe axe;

60531. La arimarea marfurilor trebuie sa aveti in vedere:

a) evitarea alunecarii dintre incarcatura si partea carosabila;

b) evitarea alunecarii incarcaturii in viraje;

c) evitarea alunecarii suprastructurii vehiculului;

60532. La arimarea marfurilor trebuie sa aveti in vedere:

a) evitarea alunecarii incarcaturii la franare;

b) forta exercitata asupra incarcaturii de rezistenta la rulare;

c) forta exercitata asupra incarcaturii sa nu depaseasca valoarea de 100 N.;

60533. La arimarea marfurilor trebuie sa aveti in vedere:

a) acceleratia maxima constructiva a vehiculului;

b) evitarea alunecarii incarcaturii la accelerare si la circulatia in rampa/panta;

c) evitarea alunecarii incarcaturii prin reducerea coeficientului de frecare;

60534. La arimarea directa elastica, unghiul dintre chinga si platforma trebuie sa fie:

a) sub 45 de grade;

b) sub 60 de grade;

c) sub 75 de grade;

60535. Eficienta maxima a metodei de arimare prin frecare se obtine daca unghiul de pretensionare a chingilor este de:

a) 30 de grade;

b) 60 de grade;

c) 75 de grade;

60536. Numarul de chingi care trebuie utilizate la metoda de arimare prin frecare depinde de:

a) masa incarcaturii;

b) masa nesuspendata a vehiculului;

c) masa suspendata a vehiculului;

60537. Numarul de chingi utilizate la metoda de arimare prin frecare depinde de:

a) forta de tensionare standardizata a chingilor utilizate;

b) forta motrica la circulatia in rampa/panta si in viraje;

c) masa proprie a vehiculului;

60538. Numarul de chingi utilizate la metoda de arimare prin frecare depinde de:

a) punctele de prindere ale sasiului;

b) unghiul de pretensionare a chingilor;

c) volumul caroseriei;

60539. Numarul de chingi utilizate la metoda de arimare prin frecare depinde de:

a) coeficientul de frecare dinamic intre platforma de incarcare si incarcatura;

b) coeficientul de frecare dinamic la accelerare/decelerare si in viraje;

c) coeficientul de uzura al chingilor si clasa din care fac parte acestea;