Indicatoare de avertizare

Panouri suplimentare pentru trecerea la nivel cu o cale ferata

Sunt montate inaintea trecerii la nivel cu calea ferata. Primul panou (cel cu trei dungi) se monteaza la 150 m de calea ferata, al doilea (cel cu doua dungi) - la 100 m, iar ultimul (cel cu o singura dunga) - la 50 m de calea ferata. La intalnirea indicatorului cu trei dungi, conducatorul auto preventiv, trebuie sa reduca viteza. La intalnirea ultimului indicator, cel cu o singura dunga, conducatorul auto nu mai are voie sa execute nicio manevra (depasirea, oprirea, stationarea, mersul inapoi, intoarcerea). In localitate, din cauza conditiilor de trafic, nu se instaleaza decat cel de-al treilea panou.

Sunt montate inaintea trecerii la nivel cu calea ferata. Primul panou (cel cu trei dungi) se monteaza la 150 m de calea ferata, al doilea (cel cu doua dungi) - la 100 m, iar ultimul (cel cu o singura dunga) - la 50 m de calea ferata. La intalnirea indicatorului cu trei dungi, conducatorul auto preventiv, trebuie sa reduca viteza. La intalnirea ultimului indicator, cel cu o singura dunga, conducatorul auto nu mai are voie sa execute nicio manevra (depasirea, oprirea, stationarea, mersul inapoi, intoarcerea). In localitate, din cauza conditiilor de trafic, nu se instaleaza decat cel de-al treilea panou.

Adaugă un Comentariu
Anonymous02.11.2019, 12:38

Amuzant: conducătorul auto preventiv (virgulă?) trebuie să reducă viteza... Bun! Şi cel nepreventiv îşi poate aprinde o ţigară?

replyRăspunde
Anonymous11.01.2022, 21:21

He-he! Cel care a redactat (a se citi copiat) textul avea o singură "dubgă" roșie - pe buletin :)

replyRăspunde