Întrebări frecvente


1. Mi-am uitat parola. Nu mai pot accesa contul ?

Accesează această pagină de recuperare a contului, introdu email-ul folosit la crearea contului și dă click pe recuperare parolă. Vei primi un email cu datele de autentificare pe site. În caz că întâmpini probleme la recuperare, contacteazî-ne pe chat sau telefon.


2. Contul meu a expirat, dar mai vreau să mă pregatesc. Ce trebuie să fac ?

Conturile au de obicei o operioada activă de 62 de zile. După această durată, trebuie să extinzi perioada activă a contului. Pentru aceasta ai nevoie de un cod de activare. Codul îl poți obține de la școala de soferi (dacă lucrează cu noi), sau poți cumpăra unul folosind metodele de plată din pagina de înregistrare/prelunginre. După ce ai codul, intră în contul tău și prelungește.


3. Am găsit o întrebare greșită, cum o pot corecta ?

Trimite-ți-ne prin chat-ul de pe site textul întrebării și greșeala pe care ați găsit-o. Vom analiza întrebarea și o vom modifica în cel mai scurt timp. Mulțumim!


4. Cum iau examenul teoretic (sala) din prima cu aplicația SoferOnline?

Te pregătești în 3 pași simpli (direct din aplicație), astfel:

  1. citești cursul teoretic;
  2. rezolvi întrebările de la examenul DRPCIV;
  3. recapitulezi întrebările pe care nu le cunoști.

Ai alte întrebări?

Te așteptăm să ne contactezi pe chat-ul de pe site sau la telefon +40 726 148 816