Întrebări chestionare atestate auto ARR 2025 categoria Instructor auto

Întrebări pe capitole →

Alege categoria:

A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
    Taxi
    Inchiriere
    ADR cisterne
    ADR clasa 1
    ADR colete
    Agabaritice
    CPC marfa
    CPC persoane
    CPI marfa
    CPI persoane
    CPI scurt marfa
    CPI scurt persoane
    Consilieri siguranta - cls 1
    Consilieri siguranta - cls 2
    Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
    Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
    Instructor
    Manager taxi
    Manager transport marfa
    Manager transport persoane
    Profesori
    Vehicule avariate

Caută întrebare:


64432. Mijloacele didactice pot fi:

  • A. obiectivul fundamental al lectiei
  • B. modelarea didactica
  • C. manualul
  • D. jocul de rol

64433. Mijloacele didactice folosite in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor in pregatirea persoanelor in vederea obtinerii permisului de conducere pot fi:

  • A. metodele folosite zilnic in activitatea de instruire teoretica si practica
  • B. autoturismul
  • C. principiile didacticii
  • D. drumul public

64434. In procesul de formare a priceperilor si deprinderilor, autovehiculul reprezinta:

  • A. o metoda de instruire practica
  • B. un principiu didactic
  • C. un mijloc didactic
  • D. obiectul lectiei

64435. Dupa momentul in care se realizeaza evaluarea, exista urmatoarele forme de evaluare a elevilor:

  • A. initiala
  • B. curenta
  • C. periodica
  • D. finala, sumativa, de bilant

64436. Rezultatele pregatirii se compartimenteaza in urmatoarele structuri achizitive:

  • A. cunostinte acumulate si integrate
  • B. obiectuale
  • C. simbolice
  • D. graduale

64437. Rezultatele pregatirii se compartimenteaza in urmatoarele structuri achizitive:

  • A. ilustrative
  • B. capacitatea de operare si aplicare a cunostintelor
  • C. selective
  • D. diagnostice

64438. Rezultatele pregatirii se compartimenteaza in urmatoarele structuri achizitive:

  • A. conexiuni inverse
  • B. social-economice
  • C. conduite si trasaturi de personalitate
  • D. imagistice

64439. Exercitiul pe care-l executati cu elevii se repeta:

  • A. pana la formarea priceperii realizarii manevrei
  • B. pana la formarea deprinderii realizarii manevrei
  • C. de un numar de ori dinainte stabilit
  • D. pana la expirarea orei didactice

64440. Evaluarea formarii priceperilor si deprinderilor trebuie efectuata:

  • A. exclusiv de instructor
  • B. exclusiv de serviciul politiei rutiere, la examenul pentru obtinerea permisului de conducere auto
  • C. atat de instructorul de conducere auto cat si de examinator
  • D. numai la sfarsitul procesului de invatamant prin concurs sau examen

64441. Lectia de formare a priceperilor si deprinderilor are urmatoarea structura:

  • A. organizarea grupei, enuntarea lectiei si a scopului si desfasurarea lectiei
  • B. organizarea, verificarea cunostintelor, enuntarea temei si comunicarea noilor cunostinte, fixarea cunostintelor, tema pentru acasa
  • C. organizarea, enuntarea titlului lectiei, desfasurarea lectiei, fixarea cunostintelor
  • D. demonstratia, exercitiul, repetarea

64442. La elaborarea unui plan de lectie, trebuie sa aveti in vedere sa dezvoltati urmatorul cuprins:

  • A. scopul si obiectivele lectiei, metodele didactice si mijloacele de invatamant folosite, precum si desfasurarea lectiei
  • B. exclusiv formarea priceperilor si deprinderilor
  • C. numai momentul organizatoric si verificarea cunostintelor, a priceperilor si deprinderilor acumulate dupa fiecare lectie
  • D. exclusiv transmiterea cunostintelor

64443. Totalitatea trebuintelor, intereselor, idealurilor si mobilelor care incita, sustin energetic si directioneaza desfasurarea activitatii de invatare defineste:

  • A. metoda de invatamant
  • B. mijlocul de invatamant
  • C. motivatia invatarii
  • D. principiile de invatamant

64444. Ce va sti sau ce va sti sa faca cursantul la sfarsitul unei lectii reprezinta:

  • A. un mijloc de invatamant
  • B. un ideal didactic
  • C. un obiectiv operational
  • D. structura lectiei

64445. Ce reprezinta studiul de caz:

  • A. o metoda de invatamant
  • B. un mijloc de invatamant
  • C. un principiu didactic
  • D. un obiectiv operational

64446. Prin instruirea practica se urmareste:

  • A. formarea unor priceperi si deprinderi
  • B. formarea unor aptitudini practice
  • C. modificarea temperamentului
  • D. insusirea de cunostinte

64447. Cum poate instructorul auto sa determine cursantul sa participe activ si constient la activitatea de predare, invatare, evaluare?

  • A. determinand cursantul sa participe la pregatirea autovehiculului pentru examen
  • B. anuntand la inceputul fiecarei sedinte de conducere obiectivele operationale
  • C. determinand cursantul sa participe la orele de pregatire teoretica
  • D. adoptand „stilul autoritar” la exercitiile practice executate gresit

64448. Care sunt activitatile care duc la formarea competentelor?

  • A. demonstrarea
  • B. exercitiile
  • C. explicatia
  • D. cunoasterea rezultatelor si corectarea succesiva a actiunii

64449. Principiile de invatamant reprezinta:

  • A. metodele care stau la baza activitatii desfasurate de instructorul de conducere auto
  • B. ideile teoretice despre organizarea procesului de invatamant
  • C. normele generale care orienteaza activitatea cadrelor didactice in cadrul procesului de invatamant
  • D. totalitatea mijloacelor de invatamant

64450. Observarea curenta a cursantilor reprezinta:

  • A. o metoda de predare
  • B. o metoda de evaluare
  • C. un mijloc de invatamant
  • D. un mijloc didactic

64451. Care tip de temperament predomina in cazul unui comportament agresiv-ofensiv in conducerea unui autovehicul?

  • A. coleric
  • B. sangvinic
  • C. melancolic
  • D. flegmatic

64452. Reactia unui flegmatic reprezinta:

  • A. o insusire temperamentala
  • B. un stil de conducere
  • C. o insusire de caracter
  • D. o abilitate

64453. Care dintre cele enumerate fac parte din cele 4 tipuri clasice de temperament:

  • A. coleric
  • B. romantic
  • C. melancolic
  • D. agresiv

64454. Care dintre cele enumerate fac parte din cele 4 tipuri clasice de temperament:

  • A. introvertit
  • B. sangvinic
  • C. calculat
  • D. flegmatic

64455. Maniera de conducere agresiva si neechilibrata a unui autovehicul este caracteristica tipului temperamental:

  • A. sangvinic
  • B. melancolic
  • C. coleric
  • D. flegmatic

64456. Durata unei ore didactice de pregatire teoretica sau practica a persoanelor in vederea obtinerii permisului de conducere este de:

  • A. 60 min
  • B. 55 min
  • C. 50 min
  • D. 45 min