Întrebări chestionare atestate auto ARR 2025 categoria Instructor auto
capitolul Pedagogie Metodica
Întrebări pe capitole →Alege categoria:
A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
Taxi
Inchiriere
ADR cisterne
ADR clasa 1
ADR colete
Agabaritice
CPC marfa
CPC persoane
CPI marfa
CPI persoane
CPI scurt marfa
CPI scurt persoane
Consilieri siguranta - cls 1
Consilieri siguranta - cls 2
Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
Instructor
Manager taxi
Manager transport marfa
Manager transport persoane
Profesori
Vehicule avariate
Caută întrebare:
64411. Ce se intelege prin metodica sau didactica aplicata intr-un anumit domeniu de activitate?
- A. ansamblul principiilor de didactice
- B. ansamblul obiectivelor stabilite pentru o disciplina de invatamant
- C. ansamblul de mijloace didactice specifice unei discipline de invatamant
- D. ansamblul de metode specifice unei discipline de invatamant
64412. Planul de invatamant pentru instructorul auto este documentul ce stabileste :
- A. drumul de urmat de instructorul auto pentru atingerea obiectivelor operationale propuse
- B. mijloacele de invatamant ce trebuiesc folosite in cadrul procesului de instruire
- C. obiectele de invatamant, numarul de ore repartizate pentru fiecare obiect si obiectivele instructiv-educative
- D. normele care orienteaza activitatea cadrelor didactice in cadrul procesului de invatamant
64413. Programa analitica prezinta:
- A. planul cadru al disciplinelor de invatamant
- B. planul cadru in invatamantul obligatoriu
- C. ansamblul de norme si principii didactice
- D. continutul disciplinei de invatamant pe capitole, subcapitole, teme, titlul lectiilor
64414. Autovehiculul folosit la instruirea practica reprezinta:
- A. un principiu didactic
- B. o metoda didactica
- C. un mijloc didactic
- D. o tehnologie didactica
64415. Dupa functia didactica principala, metodele didactice pot fi:
- A. metode verbale
- B. metode intuitive
- C. metode de predare si invatare a cunostintelor
- D. metode generale
64416. Dupa functia didactica principala, metodele didactice pot fi:
- A. metode traditionale
- B. metode moderne
- C. metode de fixare si consolidare a cunostintelor
- D. metode bazate pe invatarea prin receptare
64417. Dupa functia didactica principala, metodele didactice pot fi:
- A. metode de verificare si apreciere
- B. metode euristice
- C. metode autostructurante
- D. metode generale sau particulare
64418. Metodele didactice care sunt folosite in mod curent de instructorul de conducere auto sunt:
- A. povestirea
- B. exercitiul
- C. jocurile didactice
- D. explicatia
64419. Metodele didactice care sunt folosite in mod curent de instructorul de conducere auto sunt:
- A. modelarea
- B. jocurile didactice
- C. demonstratia
- D. conversatia
64420. Metoda care presupune efectuarea constienta si repetata a unor actiuni, in scopul formarii de priceperi si deprinderi practice, este:
- A. explicatia
- B. studiul de caz
- C. exercitiul
- D. prelegerea
64421. Metodele care sunt folosite in mod curent de instructorul de conducere auto sunt:
- A. descrierea, povestirea, instructajul, munca cu manualul
- B. exercitiul, jocurile didactice, invatarea dramatizata, modelarea
- C. explicatia, demonstratia, exercitiul, conversatia, studiul de caz
- D. prelegerea, exercitiul teoretic, suportul de curs
64422. Metoda didactica care presupune efectuarea constienta si repetata a unor actiuni, in scopul formarii de priceperi si deprinderi practice, este:
- A. explicatia
- B. studiul de caz
- C. exercitiul
- D. conversatia euristica
64423. Metoda didactica cu ajutorul careia, prin intrebari si raspunsuri, profesorul conduce elevul la acumularea de noi cunostinte in baza celor deja insusite este:
- A. demonstratia
- B. conversatia euristica
- C. explicatia
- D. exercitiul
64424. Metoda didactica care presupune prezentarea de catre profesor a unor cunostinte noi, pe cale orala, in structuri bine inchegate este:
- A. expunerea
- B. studiul de caz
- C. conversatia euristica
- D. demonstratia didactica
64425. Metoda didactica care presupune prezentarea de catre profesor a unor obiecte, fenomene, substitute ale acestora, in scopul asigurarii unui suport concret-senzorial care faciliteaza insusirea cunostintelor este:
- A. expunerea
- B. conversatia euristica
- C. observatia didactica
- D. demonstratia didactica
64426. Care dintre cele enumerate fac parte din principalele categorii/tipuri de lectii?
- A. lectia mixta
- B. lectia introductiva
- C. lectia expozitiva
- D. lectia de comunicare/insusire de noi cunostinte
64427. Care dintre cele enumerate fac parte din principalele categorii/tipuri de lectii?
- A. lectia de formare de priceperi si deprinderi
- B. lectie de fixare si sistematizare
- C. lectia de verificare si apreciere
- D. lectia demonstrativa
64428. Instrumentele sau complexele instrumentale menite sa faciliteze transmiterea unor cunostinte sunt:
- A. mijloace didactice
- B. metode didactice
- C. principii didactice
- D. strategii didactice
64429. Mijloacele didactice (de invatamant) pot fi:
- A. scheme structurale sau functionale
- B. planse
- C. mijloace tehnice audio-vizuale
- D. echipamente tehnice
64430. Mijloacele didactice in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor pot fi:
- A. autovehiculul
- B. conversatia
- C. studiul de caz
- D. expunerea
64431. Mijloacele didactice in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor pot fi:
- A. obiectul lectiei
- B. poligonul
- C. subiectul lectiei
- D. momentul organizatoric
64432. Mijloacele didactice pot fi:
- A. obiectivul fundamental al lectiei
- B. modelarea didactica
- C. manualul
- D. jocul de rol
64433. Mijloacele didactice folosite in procesul de formare a priceperilor si deprinderilor in pregatirea persoanelor in vederea obtinerii permisului de conducere pot fi:
- A. metodele folosite zilnic in activitatea de instruire teoretica si practica
- B. autoturismul
- C. principiile didacticii
- D. drumul public
64434. In procesul de formare a priceperilor si deprinderilor, autovehiculul reprezinta:
- A. o metoda de instruire practica
- B. un principiu didactic
- C. un mijloc didactic
- D. obiectul lectiei
64435. Dupa momentul in care se realizeaza evaluarea, exista urmatoarele forme de evaluare a elevilor:
- A. initiala
- B. curenta
- C. periodica
- D. finala, sumativa, de bilant