Întrebări chestionare atestate auto ARR 2025 categoria Manager transport marfa

Întrebări pe capitole →

Alege categoria:

A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
    Taxi
    Inchiriere
    ADR cisterne
    ADR clasa 1
    ADR colete
    Agabaritice
    CPC marfa
    CPC persoane
    CPI marfa
    CPI persoane
    CPI scurt marfa
    CPI scurt persoane
    Consilieri siguranta - cls 1
    Consilieri siguranta - cls 2
    Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
    Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
    Instructor
    Manager taxi
    Manager transport marfa
    Manager transport persoane
    Profesori
    Vehicule avariate

Caută întrebare:


64865. Marfurile transportate sub prevederile Conventiei vamale referitoare la transportul rutier de marfuri in trafic international sub acoperirea carnetelor TIR sunt supuse controlului vamal:

  • A. da, cu avizul asociatiilor garante
  • B. da, daca organele vamale considera ca e necesar
  • C. intotdeauna
  • D. nu

64866. Carnetul TIR poate fi folosit:

  • A. pana la data stabilita de Ministerul Transporturilor
  • B. pentru mai multe autovehicule, functie de numarul de voleti
  • C. pentru mai multe calatorii, functie de numarul de voleti
  • D. pentru o singura calatorie

64867. Operatorul de transport are obligatia sa asigure existenta la bordul vehiculelor in cazul transportului rutier de marfuri in trafic international in Turcia:

  • A. avizul medical si psihologic al conducatorului auto
  • B. carnetul TIR
  • C. copia conforma a licentei de transport – in copie
  • D. licenta de transport – in original

64868. In ce conditii carnetul TIR va putea fi prezentat birourilor vamale de destinatie:

  • A. doar daca este completata prima pagina a carnetului TIR
  • B. doar daca toate birourile CNADNR din frontiera au acceptat carnetul TIR
  • C. doar daca toate birourile de politie a frontierei au acceptat carnetul TIR
  • D. doar daca toate birourile vamale de plecare au acceptat carnetul TIR

64869. Transportul rutier international de marfuri poate fi executat cu capul de tractor inmatriculat in Romania iar semiremorca in strainatate:

  • A. da, daca vehiculul intra in grupa de clasificare Euro 3
  • B. da, daca vehiculul intra in grupa de clasificare Euro 4
  • C. da
  • D. nu, intrucat cabotajul e interzis in Romania

64870. Care din urmatoarele date trebuie sa fie mentionate de catre conducatorul auto pe foaia de inregistrare (diagrama tahograf) la inceputul folosirii acesteia:

  • A. kilometrajul afisat pe aparatul tahograf la inceputul zilei de munca
  • B. ora introducerii foii de inregistrare in aparatul tahograf
  • C. perioada de conducere din ziua anterioara
  • D. viteza maxima care poate fi inregistrata pe foaia de inregistrare

64871. Inainte de prima cursa a zilei, un sofer trebuie sa mentioneze in centrul foii de inregistrare (diagramei tahograf) urmatoarele date:

  • A. durata serviciului din ziua curenta
  • B. localitatea de la care incepe sa utilizeze diagrama (locul de la care incepe efectuarea cursei)
  • C. perioada de conducere din ziua anterioara
  • D. seria permisului de conducere

64872. Care din urmatoarele date trebuie mentionate de catre conducatorul auto pe o diagrama tahograf la inceputul utilizarii acesteia:

  • A. numele si prenumele conducatorului auto
  • B. ora introducerii diagramei in aparat
  • C. perioada de odihna zilnica
  • D. timpul de condus din ziua anterioara

64873. Timpul de odihna zilnic se poate lua intr-un autovehicul ?

  • A. da, daca acesta a fost descarcat
  • B. da, daca acesta este stationat si echipat cu pat de dormit
  • C. da, daca este condus de celalalt membru al echipajului si cabina este dotata cu pat de dormit
  • D. nu

64874. In cazul unui echipaj dublu, in timp ce vehiculul se afla in mers, cel de-al doilea conducator auto care nu este la volan poate sa-si efectueze odihna zilnica?

  • A. da, daca autovehiculul este echipat cu pat de dormit
  • B. da, daca odihna este de minim 9 ore consecutive
  • C. nu, autovehiculul trebuie sa fie oprit
  • D. nu, se considera timp de conducere

64875. Un conducator auto a luat in saptamana curenta o perioada de odihna saptamanala redusa la 30 de ore. Cate ore de odihna trebuie luate in compensare si in ce interval de timp?

  • A. 12 ore pana la sfarsitul saptamanii urmatoare
  • B. 15 ore pana sfarsitul urmatoarelor trei saptamani
  • C. 21 de ore pana sfarsitul urmatoarelor trei saptamani
  • D. 24 de ore pana sfarsitul urmatoarelor patru saptamani

64876. Un conducator auto a luat in saptamana curenta o perioada de odihna saptamanala redusa la 24 de ore. Cate ore de odihna trebuie luate in compensare si in ce interval de timp?

  • A. 12 ore pana la sfarsitul saptamanii urmatoare
  • B. 12 ore pana sfarsitul urmatoarelor trei saptamani
  • C. 21 de ore pana sfarsitul urmatoarelor trei saptamani
  • D. 24 de ore pana sfarsitul urmatoarelor patru saptamani

64877. Conform Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr. 561/2006, timpul de odihna saptamanal normal este de:

  • A. 24 de ore
  • B. 36 de ore
  • C. 40 de ore
  • D. 45 de ore

64878. Perioada saptamanala de odihna a unui conducator auto poate fi redusa la mai putin de 45 de ore, cu conditia sa fie compensata ulterior. Aceasta nu poate insa sa fie redusa la mai putin de:

  • A. 12 ore
  • B. 24 ore
  • C. 30 ore
  • D. 36 ore

64879. Perioada de odihna saptamanala redusa este de minimum de 24 de ore, dar mai putin de 45 de ore. Reducerea este compensata printr-o perioada de odihna luata pana la sfarsitul:

  • A. celei dea doua saptamani care urmeaza
  • B. celei dea patra saptamani care urmeaza
  • C. celei dea treia saptamani care urmeaza
  • D. saptamanii urmatoare

64880. Perioada saptamanala de odihna a conducatorului auto:

  • A. are doua zile
  • B. incepe de fiecare data in aceiasi zi a saptamanii
  • C. nu este necesara daca nu a fost atins numarul maxim saptamanal de ore de conducere nu a fost depatit
  • D. urmeaza dupa 6 perioade zilnice de conducere consecutive

64881. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006 un conducator auto trebuie sa prezinte cu ocazia unui control in trafic foile de inregistrare (diagramele tahograf) pentru:

  • A. saptamana in curs si ultima zi lucrata din saptamana precedenta
  • B. saptamana in curs si ultimele 15 zile anterioare acestei saptamani
  • C. saptamana in curs
  • D. ziua in curs si ultimele 28 de zile

64882. Verificarea tahografelor trebuie sa fie facuta la fiecare:

  • A. 2 ani
  • B. 3 ani
  • C. 4 ani
  • D. 5 ani

64883. Care dintre urmatoarele variante satisfac cerintele Regulamentului (CE) nr. 561/2006 privind inlocuirea pauzei de 45 de minute a conducatorului auto prin pauze separate:

  • A. 15 min. + 30 min
  • B. 15 min. +15 min. + 15 min
  • C. 20 min. + 25 min
  • D. 30 min. + 15 min

64884. Potrivit Regulamentului CE nr. 561/2006 pauza de 45 de minute poate fi inlocuita cu:

  • A. o pauza de cel putin 15 minute si o alta de cel putin 30 de minute
  • B. o pauza de cel putin 20 de minute si alta de cel putin 25 de minute
  • C. o pauza de cel putin 30 de minute si alta de cel putin 15 minute
  • D. trei pauze de cel putin 15 minute

64885. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006, timpul de odihna zilnic redus pentru conducatorii auto este de:

  • A. minim 8 ore dar mai mic de 10 ore
  • B. minim 8 ore, dar mai mic 11 ore
  • C. minim 9 ore dar mai mic de 11 ore
  • D. minim 9 ore dar mai mic de 12 ore

64886. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006 durata totala de conducere pentru 2 saptamani consecutive nu trebuie sa depaseasca:

  • A. 112 ore
  • B. 80 ore
  • C. 86 ore
  • D. 90 ore

64887. Conform Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr.561/2006 un conducator auto nu trebuie sa conduca in doua saptamani consecutive mai mult de:

  • A. 120 ore
  • B. 90 ore
  • C. 92 ore
  • D. 96 ore

64888. In doua saptamani consecutive conducatorul auto poate sa munceasca:

  • A. 10 perioade de conducere in total si maxim 90 ore
  • B. 10 perioade de conducere in total si maxim 112 ore
  • C. 12 perioade de conducere in total si maximum 90 ore
  • D. 12 perioade de conducere in total si minimum 90 ore

64889. Conform Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (CE) nr. 561/2006, durata de conducere saptamanala nu trebuie sa depaseasca:

  • A. 45 de ore
  • B. 54 de ore
  • C. 56 ore
  • D. 60 ore