Întrebări chestionare atestate auto ARR 2025 categoria Conducatori Agabaritice

Întrebări pe capitole →

Alege categoria:

A
B
C
D
E
Redobândire
Atestate
    Taxi
    Inchiriere
    ADR cisterne
    ADR clasa 1
    ADR colete
    Agabaritice
    CPC marfa
    CPC persoane
    CPI marfa
    CPI persoane
    CPI scurt marfa
    CPI scurt persoane
    Consilieri siguranta - cls 1
    Consilieri siguranta - cls 2
    Consilieri siguranta - cls 3,4,5,6,8,9
    Consilieri siguranta - ONU 1202,1203,1223
    Instructor
    Manager taxi
    Manager transport marfa
    Manager transport persoane
    Profesori
    Vehicule avariate

Caută întrebare:


60477. Potrivit Regulamentului CE nr. 561/2006 pauză de 45 de minute poate fi înlocuită cu:

  • A. o pauză de cel puțin 15 minute și o altă de cel puțin 30 de minute
  • B. o pauză de cel puțin 20 de minute și altă de cel puțin 25 de minute
  • C. o pauză de cel puțin 30 de minute și altă de cel puțin 15 minute
  • D. trei pauze de cel puțin 15 minute

60478. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006, timpul de odihnă zilnic redus pentru conducătorii auto este de:

  • A. minim 8 ore dar mai mic de 10 ore
  • B. minim 8 ore, dar mai mic 11 ore
  • C. minim 9 ore dar mai mic de 11 ore
  • D. minim 9 ore dar mai mic de 12 ore

60479. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006 durata totală de conducere pentru 2 săptămâni consecutive nu trebuie să depășească:

  • A. 112 ore
  • B. 80 ore
  • C. 86 ore
  • D. 90 ore

60480. Conform Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 561/2006 un conducător auto nu trebuie să conducă în două săptămâni consecutive mai mult de:

  • A. 120 ore
  • B. 90 ore
  • C. 92 ore
  • D. 96 ore

60481. În două săptămâni consecutive conducătorul auto poate să muncească:

  • A. 10 perioade de conducere în total și maxim 90 ore
  • B. 10 perioade de conducere în total și maxim 112 ore
  • C. 12 perioade de conducere în total și maximum 90 ore
  • D. 12 perioade de conducere în total și minimum 90 ore

60482. Conform Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 561/2006, durata de conducere săptămânală nu trebuie să depășească:

  • A. 45 de ore
  • B. 54 de ore
  • C. 56 ore
  • D. 60 ore

60483. Timpul de odihnă zilnic normal poate fi luat în perioade separate. Care dintre următoarele variante corespunde prevederilor Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 561/2006:

  • A. 3 ore + 9 ore
  • B. 4 ore + 8 ore
  • C. 8 ore + 4 ore
  • D. 9 ore + 3 ore

60484. Conform reglementărilor în vigoare privind stabilirea perioadelor de conducere și a perioadelor de odihnă ale conducătorului auto, timpul zilnic de odihnă normal se poate efectua în perioade separate a căror durata însumată trebuie să fie de minim:

  • A. 11 ore
  • B. 12 ore
  • C. 12,5 ore
  • D. 13 ore

60485. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006, timpul de odihna zilnica normal poate fi redus astfel:

  • A. de cel mult 2 ori între doi timpi de odihnă saptămânali
  • B. de cel mult 3 ori între doi timpi de odihnă saptămânali
  • C. de cel mult 4 ori între doi timpi de odihnă saptămânali
  • D. o dată pe săptamână

60486. Conform Regulamentului CE nr. 561/2006 durata zilnică de conducere maximă este de:

  • A. 9 ore poate fi prelungită la 10 ore de două ori pe săptămână
  • B. 9 ore poate fi prelungită la 10 ore de trei ori pe săptămână
  • C. 9 ore poate fi prelungită la 11 ore de două ori pe săptămână
  • D. 9 ore poate fi prelungită la 11 ore de trei ori pe săptămână

60487. Perioada de odihnă zilnică de 11 ore ori de minim 9 ore poate fi întreruptă:

  • A. în două sau trei perioade separate
  • B. în intervale de minim 6 ore și respectiv 5 ore
  • C. în intervale echilibrate ca durată
  • D. numai în cazul în care autovehiculul este transportat pe un feribot sau tren

60488. Conform Regulamentului (CE) nr. 561/2006, timpul de odihnă zilnic normal este de cel puțin:

  • A. 10 ore consecutive
  • B. 11 ore consecutive
  • C. 12 ore consecutive
  • D. 9 ore consecutive

60489. În fiecare perioadă de 24 de ore de la sfârșitul ultimului timp de odihnă zilnic sau săptămânal, conducătorul auto beneficiază de un timp de odihnă zilnic normal de cel puțin:

  • A. 10 ore consecutive
  • B. 11 ore consecutive
  • C. 12 ore consecutive
  • D. 9 ore consecutive

60490. Conducătorul auto poate să intervină asupra aparatului tahograf ?

  • A. da, dacă acesta nu înregistrează corect dar numai dacă se află în cursa și nu poate reveni în 24 de ore la locul unde autovehiculul este parcat în mod curent
  • B. da, dacă constată că acesta nu înregistrează corect
  • C. da, dacă intervenția se realizează cu acordul persoanei desemnate
  • D. nu

60491. Conform Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 561/2006 durata de conducere zilnică de 9 ore poate fi extinsă la 10 ore?

  • A. de două ori pe săptămână
  • B. de trei ori pe săptămână
  • C. niciodată
  • D. o dată pe săptămână

60492. Săptămâna de lucru conform reglementărilor în vigoare privind stabilirea perioadelor de conducere și a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto este definită astfel:

  • A. orice perioada de timp având 7 zile consecutive în care conducătorul auto își desfășoară activitatea
  • B. orice perioada de timp având 7 zile consecutive în care conducătorul auto își desfășoară activitatea
  • C. orice săptămâna care începe duminică la ora 00:00 și ține până luni la ora 00:00
  • D. perioada cuprinsă între ora 00:00 a zilei de luni și ora 24:00 zilei de duminică

60493. În timpul unei zile de lucru un conducător auto schimbă autovehiculul. Ce obligații are privind utilizarea diagramelor tahograf?

  • A. folosește aceeași diagramă tahograf, notând în prealabil pe verso numărul de înmatriculare al celui deal doilea autovehicul și ora la care a făcut schimbarea
  • B. folosește aceeași diagramă tahograf, notând în prealabil pe verso numărul de înmatriculare al celui deal doilea autovehicul, kilometrajul care figurează pe contorul kilometric al noului vehicul și ora la care a făcut schimbarea
  • C. folosește aceeași diagramă tahograf, notând noul număr de înmatriculare lângă cel al primului autovehicul
  • D. introduce o nouă diagramă în aparatul tahograf al celui deal doilea autovehicul

60494. Acordul european privind activitatea echipajelor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere în trafic internațional(AETR), se referă la:

  • A. condiții speciale pentru conducătorii auto care efectuează transporturi de mărfuri periculoase
  • B. conducătorii auto care efectuează transporturi rutiere de mărfuri perisabile
  • C. formalitățile vamale în cazul transporturilor rutiere în trafic internațional
  • D. timpul de conducere a vehiculului (perioada de conducere) și timpul de repaus (perioada de repaus) a conducătorului auto

60495. Acordul european AETR stabilește reglementări privind:

  • A. activitatea echipajelor vehiculelor care efectuează transporturi rutiere
  • B. efectuarea unui transport de mărfuri agabaritice în trafic internațional
  • C. efectuarea unui transport de mărfuri periculoase în trafic internațional
  • D. efectuarea unui transport de mărfuri perisabile în trafic internațional

60496. Reglementările în vigoare privind stabilirea perioadelor de conducere și a perioadelor de odihnă ale conducătorilor auto, nu se aplică conducătorilor auto care efectuează transporturi rutiere cu:

  • A. vehicule destinate transportului rutier de mărfuri a căror greutate maximă admisă, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depășește 3.5 tone
  • B. vehicule destinate transportului rutier de mărfuri a căror greutate maximă admisă, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depășește 4.5 tone
  • C. vehicule destinate transportului rutier de mărfuri a căror greutate maximă admisă, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depășește 6 tone
  • D. vehicule destinate transportului rutier de mărfuri a căror greutate maximă admisă, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depășește 7.5 tone

60497. Discurile (diagramele) utilizate la un tahograf trebuie să poată înregistra continuu cel puțin:

  • A. 12 ore
  • B. 18 ore
  • C. 24 ore
  • D. 48 ore

60498. Cartela conducătorului auto reprezintă:

  • A. Cartela conducătorului auto reprezintă:
  • B. cartela tahografică care identifica conducătorul auto și permite stocarea datelor privind activitatea acestuia
  • C. o cartelă care conține date privind autovehiculul
  • D. o cartelă magnetică

60499. După patru ore și jumătate de conducere, conducătorul auto trebuie să facă o pauză:

  • A. 30 minute
  • B. 45 minute
  • C. da, mimin 15 minute
  • D. nu, poate să mai conducă

60500. Ce trebuie să facă un conducător auto care a condus 9 ore într-o zi și intenționează să mai conducă 1 ora:

  • A. conducătorul auto trebuie să ia o pauză de minim 45 minute și să mai conducă 1 ora, dacă în săptămâna respectivă a mai extins cel mult odată timpul zilnic de conducere la 10 ore
  • B. conducătorul auto trebuie să ia un repaus zilnic de minim 9 ore, înainte de reluarea lucrului conform prevederilor legale, acest lucru nu este posibil
  • C. poate să conducă în continuare dacă în săptămâna respectivă a mai extins doar de două ori
  • D. timpul zilnic de conducere la 10 ore

60501. Conform Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 561/2006, în cazul conducerii autovehiculului în echipaj de 2 conducători auto, timpul zilnic de odihnă este de:

  • A. minim 8 ore în 24 de ore
  • B. minim 8 ore în 30 de ore
  • C. minim 9 ore în 24 de ore
  • D. minim 9 ore în 30 de ore